maak een landingspagina

Landingspagina’s leveren meer geld op

Heb jij een product of dienst aan de man te brengen? Wees dan zo direct mogelijk: lieve (potentiële) klant: dit heb je nodig en hier kun je het nu meteen kopen. Maak dus een landingspagina.

Je hebt een homepage: check. Een kopje met Producten: check. Een kopje met Contact: check. En zelfs een zoekfunctie op je website. Alles staat er netjes op, fotootje erbij. Tevreden sluit je je computer af en gaat slapen (of iets anders doen, I don’t know).

Bezoekers klikken je site weg

Een prachtige etalage, je website. Maar net als de etalage in een winkelstraat, is zo’n website niet het antwoord op de vraag van je klant of klant-in-wording. Mogelijk bekijkt hij het een en ander, maar net zo snel als je zelf een etalage voorbijloopt (want: veel te veel keuze en niks lijkt bij je te passen zo op het eerste gezicht), klikt de bezoeker je site weer weg.

Kom direct ter zake

Het klinkt misschien wat in your face, maar het is belangrijk dat je al in het eerste contact direct ter zake komt. Welke oplossing bied jij voor het probleem waar je klant mee rondloopt?

Maak een landingspagina

Dat kun je doen met een landingspagina. Een pagina die wellicht wat losstaat van je website, maar direct het onrustige zoekende gevoel van de bezoeker aanspreekt: yes, hier is je oplossing! Leun gerust achterover, dit is wat je wilt zien/lezen/horen als je deze specifieke zoekterm heb ingetikt in de zoekmachine. Eerlijk is eerlijk: “Welkom op onze website!” klinkt vriendelijk, maar is niet het antwoord op welke vraag dan ook.

1 thought on “Landingspagina’s leveren meer geld op”

Laat een reply achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een sterretje *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.